Jako jedyna agencja public relations w Polsce SIGMA International (Poland) specjalizuje się w komunikacji i promocji kwiatów ciętych oraz roślin doniczkowych.
Od 20 lat agencja pokazuje piękno kwiatów oraz kwiatowych aranżacji, wspiera najzdolniejszych florystów i najlepsze szkoły florystyczne, a ponadto edukuje w obszarze dobroczynnego wpływu roślin doniczkowych na zdrowie i samopoczucie człowieka.
Śmiało można zaryzykować twierdzenie, że Sigma o kwiatach wie wszystko, czego dowodem jest wyróżnienie w postaci prestiżowej publikacji na portalu florystycznym Thursd.
Dyrektor agencji, Anna Małcużyńska w obszernym wywiadzie podsumowuje ostatnie dwadzieścia lat w branży florystycznej, nakreśla sytuację na polskim rynku kwiatowym i wskazuje rolę, jaką odgrywają na nim zdolni rodzimi floryści, a także najświeższe trendy oraz marki, w szczególności chryzantemy sygnowane nazwą Pina Colada. Ponadto Anna Małcużyńska opowiada o branżowych wydarzeniach i zdradza kwiatowe upodobania Polaków, którzy z roku na rok coraz bardziej doceniają florystykę przez duże F.
Oryginalny materiał w języku angielskim dostępny jest pod adresem:
https://www.thursd.com/articles/poles-love-flowers
Przez 18 lat redaktorka prowadząca fachowych czasopism florystycznych („Katalog Florysty”, „Florysta”, „Kwiaty do Ślubu”, „Ślubne wiązanki i dekoracje” oraz „Florystyka Funeralna”). Autorka kilku tys. artykułów i wywiadów. Pełne bio.