Targi Flower Expo Polska, w połączeniu z wystawą Zieleń to Życie, odbędą się w dniach od 31 sierpnia do 2 września br. w Expo XXI Warszawa przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Trzy miesiące przed rozpoczęciem targów zajęte są już prawie wszystkie miejsca wystawiennicze.
W tym roku organizator wychodzi naprzeciw polskim firmom, a także tym, które potrzebują mniejszą powierzchnię niż minimalne stoisko na targach. Powstał dedykowany POLSKI PAWILON. Za jego organizację, a także komunikację na temat targów odpowiada agencja SIGMA International (Poland).
W ubiegłym roku na targach pojawiło się aż o tysiąc zwiedzających więcej niż w roku poprzednim, a ich liczba osiągnęła prawie 17 500 osób. W targach Flower Expo Polska organizowanych wspólnie z wystawą Zieleń to Życie wzięło udział 325 wystawców, a ponad połowa zamierza ponownie pokazać się w tej edycji.
W tym roku nowością podczas targów będzie POLSKI PAWILON – kilkudziesięciometrowe stoisko, w którym prezentować się będą mogły firmy rodzime. W pawilonie można zarezerwować miejsce mniejsze niż w pozostałej części hali. Co za tym idzie, cena wynajmu jest znacznie niższa!
Podczas Flower Expo Polska we współpracy z Zieleń to Życie zorganizowane będą seminaria branżowe. Ponadto, na targach znajdzie się Interaktywny Pawilon Florystyczny, platforma pokazów florystycznych, na której zwiedzający będą mogli oglądać dzieła florystyczne największych gwiazd florystycznych i z bliska poczuć atmosferę tworzenia kwiatowych kompozycji. Taka formuła sprawi, że pokazy będą bardziej dostępne dla gości, a całość stworzy nastrój wielkiej nowoczesnej kwiaciarni.
Tak jak w zeszłym roku Holenderskie Stowarzyszenie Hurtowników (VGB), agencja public relations SIGMA International (Poland), Ambasada Królestwa Niderlandów w Warszawie, Kuehne + Nagel, Stowarzyszenie Florystów Polskich (SFP), Floral Moments i Floribusiness są aktywnymi partnerami i ambasadorami wydarzenia.
Redakcja Zakochaniwkwiatach.pl, portalu miłośników florystyki, kwiatów i roślin.