Tegoroczne targi Flower Expo Polska będą już 3. edycją tej imprezy, tradycyjnie połączonej z Międzynarodową Wystawą ZIELEŃ TO ŻYCIE. Mariaż tych eventów tworzy największe i najbardziej komplementarne wydarzenie branży kwiatowo-ogrodniczej w Europie Środkowo-Wschodniej. W zeszłym roku odwiedziło je ponad 17 000 osób, spośród których aż 7 000 stanowili goście branżowi.
Od tego roku, wraz z nowym organizatorem wydarzenia, Agencją Promocji Zieleni, pojawiła się również nowa koncepcja programu towarzyszącego imprezie. Będzie się on koncentrował na prezentacji pomysłów o silnym potencjale sprzedażowym, mającym przynieść wymierne korzyści wystawcom i gościom branżowym. Przyjrzyjmy się mu bliżej.
🌷
Praktyczne seminarium dla poczatkujących użytkowników social mediów, które objaśni, dlaczego warto wykorzystywać je w promocji kwiaciarni, jak zacząć i jak robić to efektywnie. Wykład poprowadzi Dawid Krążyński, Account Manager i Social Media Executive z SIGMA International (Poland), agencji PR z 18-letnim doświadczeniem w komunikacji branży kwiatowej w Polsce. Seminarium uzupełni specjalizujący się w fotografii florystycznej Marcin Chruściel, który przedstawi zasady robienia zdjęć przeznaczonych do zamieszczenia na Facebooku, Instagramie, czy Pintereście.
🌷
Pokaz florystyczny pod egidą Stowarzyszenia Florystów Polskich, który poprowadzą: Monika Harlos, aktualna Mistrzyni Polski we Florystyce oraz Tomasz Max Kuczyński, florysta wielokrotnie utytułowany w Polsce i zagranicą. Duet zaprezentuje kwiatowe aranżacje osadzone w aktualnych trendach, ale jednocześnie proste do odtworzenia i o silnym potencjale sprzedażowym. Zapraszamy po komercyjne inspiracje od Mistrzów florystyki!
🌷
Szkoła florystyczna Kwitnące Horyzonty, znana z niekonwencjonalnego, kreatywnego podejścia do sztuki florystycznej, zaprezentuje w tym pokazie umiejętności swoich najlepszych uczniów. Nieszablonowe aranżacje i świeże pomysły gwarantowane!
🌷
Kolejny pokaz duetu utalentowanych i utytułowanych florystów. Monika Kudłacz na co dzień uczy młodych adeptów sztuki florystycznej na Studiach Podyplomowych Florystyka na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie, a Maciej Krzus prowadzi prosperującą kwiaciarnię we Wrocławiu. Zgodnie z motywem przewodnim tegorocznych targów, duet przedstawi aranżacje modne i komercyjne jednocześnie.
🌷
🌷
Pokaz florystyczny bez precedensu! Wybitni floryści, influencerzy tej branży w Polsce, kolejno zaprezentują swój niepowtarzalny styl i zawodowe mistrzostwo, których korzenie sięgają edukacji w Szkole florystycznej Małgorzaty Niskiej. To jedyny wspólny mianownik, ponieważ każdy z nich wypracował indywidualny styl pracy i równie indywidualną ścieżkę kariery. Na scenie nie zabraknie oczywiście również samej Małgorzaty Niskiej, a pokaz poprowadzi Magdalena Birula-Białynicka, która zaprezentuje najciekawsze, florystyczne anegdoty z życia Szkoły i jej czołowych absolwentów. Moc inspiracji od najlepszych, polskich florystów.
🌷
Seminarium zamknięte.
🌷
Seminarium z elementami pokazu florystycznego oparte na cenionej publikacji Piotra Marca pt. „Florystyka w protokole dyplomatycznym”. Słuchacze poznają florystyczne savoir vivre obowiązujące w świecie dyplomacji i wydarzeń o charakterze państwowym, ale i innych, uroczystych okazji w życiu człowieka. Ta wiedza – jak mówi sam Piotr Marzec – powinna być przekazywana przez florystów klientom kwiaciarni, których należy uczyć zasad i kulturowych kodów związanych z używaniem kwiatów w różnych okolicznościach.
Seminarium Piotra Marca poprowadzi i wzbogaci swoją wiedzą Katarzyna Szczerbowska, dziennikarka i redaktorka, autorka tekstów między innymi o tym, jak zgodnie z zasadami dyplomacji przygotować wizytówki, przyjęcie świąteczne, czy zastawić stół wg reguł panujących na brytyjskim dworze.
🌷
Finałowy pokaz florystyczny w duecie. Swoją wizję kompozycji równie efektownych co komercyjnych przedstawi Zygmunt Sieradzan, jeden z najbardziej znanych i utytułowanych florystów, którego polskiej branży kwiatowej nie trzeba przedstawiać, oraz Stefan van Berlo, gość z Belgii o niezwykłej wyobraźni, którą potrafi przekuć w efektowne dzieła florystyczne. Stefan prowadzi kwiaciarnię, która cieszy się ogromnym powodzeniem w belgijskim Zwijndrecht, Zygmunt również na co dzień pracuje w prosperującej kwiaciarni – to gwarantuje praktyczne podejście do tematu.
🌷
Szkoła florystyczna Małgorzaty Niskiej, najdłużej działająca tego typu placówka w Polsce, kształci kolejne pokolenia florystów – w tym licznych mistrzów florystyki – już od 2000 roku. Pokaz będzie prezentacją dorobku edukacyjnego szkoły oraz umiejętności jej najnowszego narybku. Co tym razem pokaże szkoła, spod skrzydeł której wyszły największe florystyczne sławy? Zapraszamy na pokaz.
Szkoła florystyczna Małgorzaty Niskiej szykuje wyjątkową niespodziankę dla widzów jej pokazu. Możemy uchylić tylko rąbek tajemnicy – w roli modelek prezentujących prace florystyczne wystąpią polskie Debiutantki!
🌷
Wyjątkowe, charytatywne wydarzenie w ramach Flower Expo Polska.
Ania Marszałek, florystka, stoi przed najtrudniejszą i najważniejszą walką, jaką może stoczyć człowiek: walką o swoje życie. By sfinansować leczenie złośliwego nowotworu kości, na który cierpi, potrzebne są środki finansowe w wysokości 50 tys. złotych.
Społeczność polskich florystów postanowiła wspomóc Anię zbiórką pieniężną, o której więcej informacji znajdziecie na grupie: BUKIET dla ANI oraz na oficjalnej stronie zbiórki.
Wydarzenie Flower Expo Poland wspiera tę szlachetną inicjatywę, organizując aukcję części bukietów, które powstaną podczas pokazów florystycznych i seminarium. Prócz tego, podczas licytacji będzie można nabyć kompozycje przygotowane specjalnie na tę okazję. Pozyskane w ten sposób środki pieniężne zostaną przekazane na zbiórkę wspierającą leczenie Ani.
Gorąco zapraszamy do udziału w licytacji, pomóżmy Ani odzyskać zdrowie i okażmy solidarność polskiej branży kwiatowej!
🌷
Program dnia konsumenckiego skupiony będzie wokoło zieleni doniczkowej, czyli trendowi, który na przestrzeni ostatnich dwóch lat zdominował nie tylko wnętrzarstwo, ale i postrzeganie otoczenia człowieka w ogóle. Prelegenci – w lekkiej i przystępnej formie będącej połączeniem seminarium i pokazu – zaprezentują, jak zaaranżować rośliny doniczkowe, by utworzyły kompozycje pasujące nie tylko do charakteru wnętrza, ale i temperamentu właściciela. To, co najmodniejsze i najbardziej trendy w architekturze wnętrz i designie jest bowiem związane z roślinami właśnie – od stylu dżunglowego w miejskich mieszkaniach, przez instagramowy #monsteramonday. Widzowie dowiedzą się również, które rośliny najlepiej oczyszczają powietrze ze smogu, które postawić w sypialni, by poprawić samopoczucie i jakość snu oraz jak zwiększyć wydajność pracy poprzez otoczenie się właściwie dobranymi roślinami doniczkowymi.
Ambasada Królestwa Niderlandów w Polsce, patron honorowy targów Flower Expo Polska, szczególnie gorąco zaprasza na sobotnie seminaria, sama od lat popularyzując wiedzę na temat dobroczynnego oddziaływania roślin na zdrowie i dobre samopoczucie człowieka.
🌷
Szukasz inspiracji na prosperującą kwiaciarnię? Zajrzyj do czterech showroomów kwiaciarni, które zlokalizowane będą nieopodal sceny. Każda z tych otwartych do zwiedzania koncepcji będzie w pełni zaaranżowana, od wystroju, po kwiaty, dekoracje i aranżacje florystyczne. Ich autorzy i wykonawcy – influencerzy branży kwiatowej – używać będą materiałów dostarczonych przez wystawców Flower Expo Polska 2018. To gotowe pomysły na Twój biznes.
🌷
Elegancka, stylowa, modna. To kwiaciarnia zaaranżowana tak, by olśnić luksusem, niepozbawionym jednak przymrużenia oka. Bogaty, eklektyczny wystrój i dekoracje komponują się tu z wytwornym pięknem kwiatów. Ta kwiaciarnia z łatwością odnajdzie się wśród ulic wielkiego miasta.
🌷
Mniej znaczy więcej. Minimalistyczna, oszczędna w formie i nadzwyczaj elegancka w swojej prostocie. Ascetyczność wystroju pozwala tu uwypuklić czyste piękno kwiatów. Nowoczesna koncepcja stworzona przez jednego z najbardziej utytułowanych polskich florystów, Zygmunta Sieradzana.
🌷
Zróżnicowana, eklektyczna, boho. Przede wszystkim: ciekawa i nieszablonowa. Ta koncepcja najlepiej oddaje artyzm florystyki i ogrom różnorodnych możliwości, jakie ze sobą niesie. Wśród pozornego, artystycznego nieładu kwiaty wyglądają po prostu jak część dekoracji, a każdy klient znajdzie coś dla siebie.
🌷
Współczesny świat jest wciąż w biegu i wymaga odpowiadających temu rozwiązań. Utylitarny koncept na kwiaciarnię w „przechodnim” miejscu, nastawioną na klientów wpadających po gotowe lub szybko przygotowywane kompozycje. Szukasz pomysłu na prosperującą kwiaciarnię w centrum handlowym, na dworcu kolejowym, czy w innym ruchliwym miejscu? Zajrzyj tutaj.
Więcej informacji na temat Flower Expo Polska: www.flowerexpo.pl
Zapisy dla profesjonalistów na Flower Expo Polska: KLIKNIJ TUTAJ